zondag 2 mei 2010

Simpel

Wanneer iets niet leuk is, is het stom. Wanneer iets niet stom is, is het leuk. Ik heb verkering en in sommige dingen heb ik zin en soms heb ik geen zin. Klinkt allemaal enorm kinderachtig en zo hoort dat! Onder ‘stom’ versta ik; onhandig, oncomfortabel, moeilijk, etc… En bij ‘leuk’ horen dan dus de fijne dingen in het leven.



Stom
- Natte sokken
- De deur niet uit willen, maar sigaretten zijn op
- Onverwacht moeten werken
- Scheur in boodschappentasje
- Mart Smeets en Nico Dijkshoorn
- Vooroordelen
- Passief agressief gedrag

Leuk
- Zon
- De geur van koffie
- Bandjes kijken
- Uitverkoop/aanbiedingen
- Vrienden
- Op een kleedje, bootjes kijken
- Glimlach ontvangen op straat

Natuurlijk heb ik nog veel meer voorbeelden. Ik hou ook erg van lente. Van fietsen door de natuur, wanneer het nog vroeg is en dus stil. Ik hou van lezen en van schilderen. Ik ben zelfs tot de conclusie gekomen dat mijn rijtje met leuke dingen, veel langer zou worden dan mijn lijstje met stomme dingen. En dat is dus leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten