donderdag 2 december 2010

Brrr...

De kat heeft een tent nu. Oorspronkelijk is het de mand waarin hij normaal gesproken vervoerd wordt, naar de dierenarts. De mand is van riet. Ik had de mand eigenlijk bij de konijnen gezet. Ik vond het zo sneu dat ze alleen een vacht hebben om zich te beschermen tegen de kou. Maar die vonden de mand vooral erg interessant om hun tanden aan te slijpen. Nu heb ik een mand met een gat. En nu wil de kat er ineens wel in. Ik heb de mand uit het konijnenhok gehaald en wilde het riet herstellen. Maar waar de mand eerst vijand nummer één was, is de mand nu dé plek om in te slapen. Compleet met hooi enzo. Ja, geen gezicht natuurlijk. Een kat in een rieten mand, op een bedje van hooi. Maar goed. .
Voorheen moest ik hem nog in de mand proppen, met behulp van voeten, handen en een heup. Nu loopt meneer in één keer op de mand af. Om er vervolgens niet meer uit te willen. Mij best. Ik heb het gat afgedekt met kleedjes. Ziet er wel tof uit. Beetje een hippietentje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten